Tumbo

CampingSverige.se

31.10.18

Av: Sandra Irengård Fotograf: Nordic Camping & Resort
Dela
 

Campingkedja satsar på företagsgäster

Nordic Camping & Resort, Sveriges största campingkedja med 26 anläggningar, inleder nu en utökad satsning på företag och organisationer. Även för dessa kundgrupper har Nordic Camping ett attraktivt erbjudande med cirka 740 stugor över hela landet.

Nordic Camping satsar även på gäster som har behov av flexibelt och naturnära boende i samband med exempelvis arbete eller events.

Nordic Camping satsar även på gäster som har behov av flexibelt och naturnära boende i samband med exempelvis arbete eller events.


Campingbranschen har traditionellt varit inriktad på sommargästers semesterboende men nu satsar Nordic Camping även på gäster som har behov av flexibelt och naturnära boende i samband med exempelvis arbete eller events. Under konceptet ”Nordic Business” lanserar företaget nu rabattavtal för företag och organisationer på alla 26 anläggningar från Helsingborg i söder till Östersund i norr som ingår i kedjan.

Ingela Lundqvist, kommersiell chef Nordic Camping & Resort.

Ingela Lundqvist, kommersiell chef Nordic Camping & Resort.


20 % rabatt

- Vi har ett stort utbud av stugor som håller hög standard och har natursköna lägen, och hoppas att ännu fler företag och organisationer ska få upp ögonen för detta, säger Nordic Camping & Resorts kommersiella chef Ingela Lundkvist.

Företag och organisationer som tecknar avtal just nu får dessutom 20% rabatt på första bokningen.

Nordic Camping söker också en Key Account Manager som kommer att ansvara för campingkedjans företagsförsäljning framöver.

Kama Fritid AB
Tumbo Husvagnar
Autohallen husbilar
Hobby Husvagnar
Caravan Club of Sweden
Dethleffs
  Glömt kod?
Campingsverige.se
Senaste nytt