Elmia Husvagn Husbil

CampingSverige.se

Husbil
Forum - Husbil - hyra husbil sommaren 2011
Användare
Brugeren er slettet
Skrivet: 2011-01-03 22:55:33

hyra husbil sommaren 2011

Vi är en familj som är intresserade av att hyra husbil m fyra sängplatser v 28 alternativt v 29 ( beror på hämtning/återlämning) sommaren 2011. Vi har tänkt en kortare norrlandsresa o är boende i Gästrikland, så gärna en husbil från länet eller angränsande län.
Svar
Brugeren er slettet
Skrivet: 2012-02-01 11:06:04
Hej, jag heter Jens Fylkner och har ett förflutet i camping-Sverige, bl a som medgrundare och VD för kedjan First Camp. Jag har (tillsammans med min bror) startat ett nytt företag (Grand Tourismo, www.grandtourismo.se) som har för avsikt att förmedla uthyrning av husbilar. Det finns ett jättestort intresse för att hyra husbilar, men det har inte funnits något vettigt sätt eller någon bra sajt där man kan söka och boka en husbil som passar ens behov. Jag skulle jättegärna ta del av era önskemål, tankar och funderingar kring hur man tänker som potentiell hyrare av husbil, så att vi bygger en så bra tjänst som möjligt. Om ni kan tänka er att bidra (plus att jag hoppas kunna få fram en husbil till er senare i vår när tjänsten ska dra igång) skulle jag bli jätteglad. Anmäl er i sånt fall på www.grandtourismo.se

Mvh, Jens Fylkner på Grand Tourismo
För att besvara detta inlägg måste du vara inloggad
Logga in  |  Upprätta ny användare
Tumbo Husvagnar
Kama Fritid AB
Hobby Husvagnar
Dethleffs
Caravan Club of Sweden
Autohallen husbilar
  Glömt kod?
Campingsverige.se
Senaste nytt