CampingSverige.se

Husvagnar - modeller
Forum - Husvagnar - modeller - SOLIFER S4 2002???
Användare
The General
Ny medlem
Skrivet: 2008-07-30 01:13:26

SOLIFER S4 2002???

Har efter några års användning av en äldre vagn (Hobby-89) kommit på tanken att byta upp mig till en Solifer S4 då jag fann planlösningen perfekt för oss samt att jag vill ha en smal vagn då jag kommer köra mkt. Snubblade över just S4 och priset kring 150.000 bör vara överkomligt? Efterlyser ris/ros från ägare av samma vagn...tacksam för svar =)
Svar
Brugeren er slettet
Skrivet: 2009-03-08 10:35:11
Vi köpte en S4 2003 och det är den mest perfekta husvagn vi haft. Den passar bäst för 2 personer. Det finns hur mycket utrymme som helst för "prylar" och allt på samma sida, Kylskåpet är i ståhöjd. Rymlig garderob och en mycket bra halvgarderob med trådbackar. Ett bra skåp finns för micron ovanför kylskåpet. TV:ns givna plats i dragskåpet. Man kan se TV både från sittgrupp och säng. Lättstädat tvättrum. Nackdel kan vara att fönstret intill dörren inte får vara öppet för då kan dörren slå i. Men det finns varningsskylt. Det enda jag saknar i denna vagn är en skärbräda. Det har det alltid funnits i tidigare Solifer. Men man kan inte få allt. Vi är helnöjda med vår vagn och kommer inte att byta bort den.
Vi har ett universalförtält och då kan man utnyttja fönstren även från den sidan man har förtält. Det är mycket bra.
För att besvara detta inlägg måste du vara inloggad
Logga in  |  Upprätta ny användare
Kama Fritid AB
Tumbo Husvagnar
Dethleffs
Caravan Club of Sweden
Autohallen husbilar
  Glömt kod?
Campingsverige.se
Senaste nytt