Nyskriven låt för campingkänsla

Det svänger om den nystartade campingkedjan Svenska Campingpärlor. Grönklittsgruppen har låtit ta fram en låt som ska ge känslan av camping när den är som bäst.

– Svenska Campingpärlor är ett nytt varumärke inom camping. Med den nya låten vill vi ge känslan av harmoni, frihet och tid för varandra, allt det som campingupplevelsen står för, säger Daniel Mäkinen, marknadschef för Grönklittsgruppen som står bakom satsningen på Svenska Campingpärlor.

Låten är producerad av Streamline Studio. Text och musik är skriven av Michael Clauss och Thomas Thörnholm med sång av Gustav Larsson. Låten blir en del av Svenska Campingpärlors profil och förutom den kommer en hel audiell profil att tas fram för att användas i radioreklam, filmer och även att spelas i anläggningarna på campingplatserna som ingår i kedjan.

Lyssna på låten här!

Följande åtta campingar ingår redan nu i Svenska Campingpärlor:

 

Allt för lyckad matlagning i campingmiljö
- recept, filmer, tips och inspiration!

Se alla avsnitt
© 2024 CampingSverige.se
Webbplatsen är byggd av Pixelbruket