Nyskriven låt för campingkänsla

Av: Sandra Irengård

Det svänger om den nystartade campingkedjan Svenska Campingpärlor. Grönklittsgruppen har låtit ta fram en låt som ska ge känslan av camping när den är som bäst.

– Svenska Campingpärlor är ett nytt varumärke inom camping. Med den nya låten vill vi ge känslan av harmoni, frihet och tid för varandra, allt det som campingupplevelsen står för, säger Daniel Mäkinen, marknadschef för Grönklittsgruppen som står bakom satsningen på Svenska Campingpärlor.

Låten är producerad av Streamline Studio. Text och musik är skriven av Michael Clauss och Thomas Thörnholm med sång av Gustav Larsson. Låten blir en del av Svenska Campingpärlors profil och förutom den kommer en hel audiell profil att tas fram för att användas i radioreklam, filmer och även att spelas i anläggningarna på campingplatserna som ingår i kedjan.

Lyssna på låten här!

Följande åtta campingar ingår redan nu i Svenska Campingpärlor:

 

Relaterade artiklar

Smaka på camping: Bergholm arrangerar ny mässa på Elmia

Dometic: Coola kylboxar som tål hårda tag

Ny vd för Husbilslandet

Sponsrad artikel

Tre visningshelger – se alla 2022-nyheterna hos Tumbo!

Hultsfred Strandcamping – TripAdvisor Traveller’s Choice 2021

Diggiloo ger sig ut på vägarna igen

© 2021 CampingSverige.se
Webbplatsen är byggd av Pixelbruket